torsdag 2. desember 2010

Sorry....

På tide å blogge igjen etter tusen år da... Har liksom ikke hatt noe å skrive om. Det skjer liksom ikke så mye lenger, men nå er det jo World of Warcraft og skype-folk som gjelder. Lars, Thor, Odd, Lars, Tingen, Kay, Jonas, Stig, Emil.... mange folk på WoW. Det er dritt koooos. Da har jeg liksom alltid noen å snakke med, så BURNED alle som sier jeg er usosial. jeg sitter på skype døgnet rundt og planlegger helger og ferier som vi skal bruke på lan. Det er liksom det det dreier seg om for tiden. WoW, skype, lan. That's it. Har møtt en viss person som det skjedde ting med som ikke snakker til meg mer og, men det er ikke så viktig. Så lenge jeg har folk å snakke med er det helt greit for meg, liker du meg ikke så liker du meg ikke liksom.

Men jeg har fått meg dame!!! Wiii!<3 Jeg er så happy ^^

P.s, hadde vært kos med noen kommentarer ;)

2 kommentarer: