mandag 6. desember 2010

Ok, sært...

Jeg har funnet ut at de fleste som har sett meg sånn... altså, sosseaktig, syns jeg kler det. Wtf? Jeg ser jo ikke ut! Jeg ser ut som en barbie-dukke. Jeg liker det ikke! Jeg blir gal! Og hvis mamma ikke vasker klærne mine snart, blir jeg sprø! Jeg savner hettegenseren min med nagler på, og den svarte hullete buksa Ine har stjålet, og alle svarte toppene mine, og TC T-sjorta mi! Jeg dør! Og jeg kan ikke mad vaskemaskina! (ARRRRGH!) Redd meg noen værsåplis? Hårspray har jeg heller ikke noe igjen av... (snufs) Og jeg vil klippe meg! Jeg vil klippe opp håret mitt igjen. Jeg kan ikek gjøre noe med det sånn som det er nå! Jeg vet jeg syter meg i dette innlegget, men det får bare være. Jeg har ikke noe annet å skrive om uansett.

Og det er jul snart og jeg har ikke penger... Jeg må shoppe julegaver. (T__T)

Jeg går og håper på at mamma får penger snart jeg tror jeg.... Bye bye :3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar